Party all night long

Nu måste jag tacka Fanny för tårta och allt igår! Och Klingan för att man fick komma på 18 års festen! Det var en riktigt rolig kväll:D

Började med att Malin kom hit med alla sina ballonger(snopp ballonger!),som small sönder lite nu som då och dom ville inte riktigt hållas.Så vi körde runt hela stan för att försöka hitta ett ställe som var öppet klockan 6 en lördag kväll som säljer ballonger,haha.Dock hitta vi ingenting.Så vi hämtade upp elin och tua och for till Fanny.Där bjöds det på tårta och champagne,så fick hon sina presenter(: Sen blev det att spela cirkeln med "och horahora" före varenda en jävla mening.haha:D

Vid tio så tyckte jag och malin att vi skulle börja ta oss till Frideborg.Vilket blev en väldigt lustig bilfärd.Ballongerna var bara i vägen hela tiden,vi stannade och hade tävling(tsst) och blåste i pontus alkomätare för att se hur fulla vi nu var(och jo det var endel).Vi kom fram iaf och det man såg var ett hav att vita människor utanför,häftigt! Sen gick ju kvällen jätte fort som vanligt,dansade på bord och vad vi nu höll på med:D Kastade vatten över malin så att hon sen fick vara hem väldigt blöt! hoho. Såklart var vi kvar till typ sist,helt plötsligt var det mesta av folket borta:P Och inte ville man ju hem och sova då heller,nejnej.Blev en låång taxifärd till stan eftersom alla hade någo problem och vi stanna typ 3 gånger på väg in.haha alltså:D For till henrika iaf och härjade för att efter en stund komma på att vi ska gå till Tua,där vi härjade lite till och gick och sova.Ljust som fan och fick sova typ 4 timmar.Vilket resulterar i att jag är dödstrött idag.Men det kan vi ju säga att det är värt det.Jäkla kul kväll faktiskt,såna där fester är alltid lika trevliga när det är massa folk samlade:D














Jag måste säga att jag pratar en helvetes massa när jag har fått lite alkohol i mej.Och det är mest bara skit.Så ni ska inte ens lyssna på hälften av allt det jag säger och ta inte allt för seriöst heller.Vet inte huur jag ska lära mej och hålla mun.Säg till mej på skarpen eller gå ifrån mej så kanske jag fattar att hålla tyst.Eller något.Nu vet ni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0