Thanks god it´s FRIDAY

Godmorgon sunshines! Jag har dock inte riktigt vaknat ännu,oavsett hur länge jag får sova på morgnarna den senaste veckan så har jag vaknat med vinda kinesögon,så jäkla trött alltså! man blir ju koko.Nu lackar jag naglarna och knaprar Marabou Premium choklad,Dark chocolate with candied rasberry 70%.Riiktigt fint med sån mörk choklad med hög procent,märkte jag!(det är ju då det ska räcka att bara ta någon bit,men tydligen är min kaka just slut).
På dagens planer står att fara in till stan och luncha med Mads på en solig uteservering(MM!) och till ädelsmedjan för att få pris på ett smycke! Sen blir det fort hem och fixa sig fin för att fara ut till Saltvik skogarna på grillfest:D Blir superbra det med hela klassen!

Så vi lär höras imorgon! Ha en underbar fredag,för det banne mej jag ha!(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0