NU är det nog

Nej alltså seriöst.Nu fan räcker det här.Jag är så jävla trött på vissa människor här som är respektlösa och beter sig hur som helst mot en.Att man fan inte kan vara snäll och bry sig om en en liten anings gnutta iaf.Neeej nej,man tänker fan inte på hur det kanske känns och sårar den andra.Just nu är jag alltså så jävla förbannat glad att jag åker från den här ön idag.Trött på fan allt skitsnack,säg sanningen direkt istället! För nu fan skiter jag i aallt.
Hoppas på att någon kanske fått lite jävla vett efter två veckor.Vi får vällan se.

Kommentarer
Postat av: mad

åh! men ha så jäävla kul i magaluf nu och var en glad och frisk människa när du kommer hem :D puss!!!!!

2009-05-21 @ 13:50:20
URL: http://www.mad.ax

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0