mitt hjärta känner inte helt så som jag tänker

Nu sticker det till i hjärtat,helt jävla i onödan.Alla och allt går vidare med livet.
Och det är Preciss så jag vill att det ska vara också.
Endå sticks det av såna små obetydelsefulla saker.
Varför känns ens det?
Jag vill inte känna så alls.Jag vill kunna se sådana saker utan att det ska vara plågsamt.
Men om det är plågsamt betyder det bara en sak.
Och dom känslorna vill jag ha bort.Nu.


(fan vad klagande inlägg det blir idag då,men allt är inte helt bra ännu.Och alla dagar är inte lika glada som jag vill att dom ska vara.Men drinktipset kommer absolut ikväll!!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=41-oA7HLonY

2009-05-05 @ 19:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0