Ibland är jag noog smart!

Nu tar jag höjden av planering! Det är så att jag verkligen inte tycker om att komma på och laga luncher och sånt shitt.OCh det är jag ju illa tvungen att ha med mej till jobbet(sku jag ha råd att äta lunch ute varje dag skulle jag göra det!).Och när jag kommer hem om två veckor så börjar jag jobba direkt på måndagen där.Såå vad gör jag?
Jo ikväll ska jag laga två pajer som jag fryser in! Så när jag sen ska ha lunchen den där måndag morgonen och jag är sliten och trött,så har jag bara att plocka fram en paj bit ut frysen:D Jag har mina bra stunder ibland;P Och kommer vara vääldigt glad den där morgonen att jag tänkt så långt fram i tiden! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0