Hallonbakelse med grädde och vaniljkräm

Fytusan vad skönt att få sova ut! (: Blir dessutom alltid så jäkla trött efter en dag i sverige sådär.Sprang i butiker hela dagen,åt en jäätte god bakelse,handlade mat och såånt.Ångesten kom krypande pågrund av alla pengar som gick dock:S meen,fick ju sånt jag behövde iaf.Bunkrade lite inför resan(:


Nödvändigheter som behövs på resan!

(haha,ursäkta mina skills på ps!)

My new fragrance from Hugo Boss!

Ääntligen hittade jag en kjol:D Blir nog den på avslutningen

Urmysig huvtröja! Den ska jag resa ii

Sen köpte jag också ett par helt vanliga svarta ballerinas inför sommaren,ett par shorts,en slapp klänning till resan,vitt linne,vit tröja(REA),pincett och ett spännband till resväskan som jag idag kom på att jag redan hade,som jag fått av mommi! Jäättesmart.
Nejmen nu måste jag göra marknadsföring(blö)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0