Fööör jag har taagit eexameen(igen!)

Jag tog ju faktiskt examen igår,min andra examen tillochmed:D Så det var endå en väldigt lycklig och glad Casandra.Alltså det är faktiskt en riktigt härlig och speciell känsla att stå där och sjunga den blomsterid och få avgångsbetyg och sånt!Och jag är så förbannat glad att jag fått gå in den där underbara skolan som är heelt bäst:D Och så tuusans härligt igår när jag stod och tittade ut över alla borden och människorna på avslutningsmiddagen på arken! Att det faktiskt kan bli på det där viset,så "familjärt",man kan prata med alla och ha en sån stämning tillsammans.Jaa så jag tänkte endå väldigt mycket på det igår kväll,så jäkla glad att träffa massa trevligt folk och vara så glad för att jag tagit min andra examen:D
Jag älskar alla mina bruuds förresten! Puss






















Nu far jag till båten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0