Jag är ett spån

Nu ikväll när jag skulle försöka vara duktigt och få igång teven så lossa hela den vita "skyddsplasten" som sitter där runt som man sätter kontakten ii. Sen började det lysa blått när jag skulle försöka fixa tillbaks den. Casper tyckte att jag är ett spån,men jag är helt enkelt inte såå teknisk! Bevisligen. Sen fick jag skruva och ikväll kan jag se cityakuten på min fina 32 tums nya tv:D ( dock på golvet men endåå ) Målat alla mina naglar för att få lite vårigt och fräscht ju, när nu vädret iinte verkar vilja bli det.Förresten man märker duktigt bra att man är ovan med allt ljud här runtomkring! hör allt ljud utifrån på morgnarna,(ventilen är preciss vid sängen), måste vänja mej med ambulansen tillochmed.Jobbig dröm inatt bara, hemskt att vakna så och ha den känslan man hade i drömmen. Det här vart ointressant nu och teven kallar!

En viktigt sak lyckades jag få gjort idag iaf, vi bestämde vad för tema vi ska ha till examesnprovet, som gäller den 23 april,sååja!

Natti natti

Kommentarer
Postat av: mad

jamme var det indigo? eller vad var det då?

2009-03-30 @ 21:38:04
URL: http://www.mad.ax

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0