FREDAG-LÖRDAG

Lyckad fest igår,som vanligt!Många personer var vi(: Och jag var på jättebra humör av någon anledning! Vi var hos anna-karin, också som vaanligt:D snackade skit och spelade party alias! dock lyckades vårt lag inte så bra:P lite balkonghäng måste jag ju hinna med också:D Kvällen gick sjukt fort,helt plötsligt var det dags att fara till arken och helt plötsligt var det dags att fara o käka hamburgare:D Det var kuul på arken och jag pratade föör mycket,som alltid.haha nåja. Hittade hem till rätt hus gjorde jag utan att tveka,haha:D Idag har jag fixat ihop dammsugarna och dammsugit hela huset! känns braa.Chillar järnet annars, och funderar på ikväll!




Första outfit bilden i nya rummet! och här ser ni en liten del av det, en enda röra ännu!


Janni,Ida och Anna-karin










Happyy


Balkonghääng










Ida var pågåång:D Och så träffade vi vår lärare ute också:P
och vi letade febrilt efter tequila rose men det hade dom tusan iinte.
I snöstormen for sarah och jag sen och ficki oss välbehövliga hamburgare,sen hem till sängen.

Nu måste jag ta mej upp härifrån och börja göra så jag vågar visa mej ute, vi höörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0