Killing me slowly

Jahapp, nu har man blivit sjuk också. Nåja, i fredags var det iaf lite partyy. Vi skulle ju äta sushi men såklart var sushi kocken bortsprungen just den kvällen, så vi fick äta annat. Helt bra var det och så drog vi vidare till My som hade förfest! Kul att träffa alla(: Och jag som sa att jag skulle ta det lugnt,förengångsskull, men på någo vänster fick jag i mej endel sprit endå( tuas shottar kanske:P). Lyckades iaf gråta åtminstone tre gånger på det där jävla stället (arken), däremellan försökte jag ha det kuul. Vilket jag lyckades med:D jag är så glad och tacksam för att jag har såna söta vänner som bryr sig och hjälper en! därför kunde jag endå få en helt bra kväll(: Fick ju dansa och träffa bra människor, och bli glad för andras skull!



Pollenallergin gör att jag får röda ögon,dock tror typ alla att jag är bakis istället haha





Nu har dom förresten fått jordgubbslikör till Indigo, alltså kan dom laga en riktig Strawberry Orgasm!





Snygga brudar












och jaa-aa. Jag förstår verkligen inte hur du kan skita i mej såhär jävla fullständigt!
fyfan bra att jag vet var du står nudå.


Igår jobbade jag i skolan och var sjukt trött och på dåligt humör, kunde skratta åt anni iaf som ännu då var baakis,haha:D
Jaja, ni vet iaf att jag lever ännu och försöker vara stark.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0