Right now

Jag känner att det har varit en mycket effektiv afton! Jag har både läst på starka drycker provet( om vodka och gin tex.) och börjat på min företagsekonomi hemtent! Och det handlar om att räkna,och det är något jag inte riktigt gillar. Meen det är inne på slutspurten i skolan nu, det är helt sjukt hur fort det gått! Har visserligen endel saker kvar men det är mest bara "praktiska" ämnen + ett examens arbete som väntar. Sen ska jag måste skiljas från en klass till. Och min kära frisörklass vet hur hemskt jag tyckte det var förra året! :P ja fytusan, det är en av dom värre sakerna. Tänk på hur man på så kort tid kan komma nära folk! Jag älskar att kunna träffa en massa härliga människor varje dag, att kunna prata med, kunna fjanta sig med, att bara få gå dit och veta att det alltid är folk där. Så jävla bra.




 

Brabrabra alltihop.


På morgondagens planer står, -Athletics pass klockan 12.00 - luncha med Henrika och Anna L (äntligen!)- hem och fiixa sig lite- för att sen fara (förhoppningsvis) och äta sushi på indigo- vidare och dricka sig liite (med betoning på Liite) - aarchen

Nu hej för ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0