Memories

Igår kväll fick jag med mej Madde för att fara och checka in nattcupen i volley! Måste ju se vad sara gick föör, och det vart godkänt:P Och min jacka luktade wirrans natthamburgare, riktigt fräsch var jag alltså. Sen for vi vidare till Malle där det firades Sofie som fyller 20 på måndag! min barndomskompiis! Herregud vad mycke roliga minnen det finns, allt vad vi hittade påå:D det är så kul att prata det förflutna med såna som man egentligen känner bra, men träffar väldigt sällan. Hon var bra pågång och det var skoj att träffa alla brudar, jag fick skratta så jag grät iaf:D haha.




Idag har jag fått upp min nya tv, dock har vi inget att se på ännu ( och konstigt nog tycker jag det är väldigt jobbigt utan tv!:S), och så har jag hämtat saker från gamla huset, det tar aldrig sluut. Känns värre för varje gång att gå där omkring, och veta att man aldrig kommer att bo där igen. Jag tänker på allt som hänt där, alla människor som passerat, allt jag upplevt, gjort , gått igenom osv. Hela mitt liv har varit där sen jag var 8 år gammal liksom.Och just därför, ju mer jag tänker på det,tycker jag det är bra att jag flyttat förut, att inte allt hänt i just det där huset och på det stället. Då skulle det vara Ännu känslomässigare än det redan är. Men man måste lära sig att skiljas från saker, och vara med på att saker förändras hela tiden.Det är endå inte alls som det varit där förut,  som när jag var yngre, allt runt omkring var så annorlunda då. Nu börjar en ny tid, speciellt för mamma(: Men Espholm kommer alltid att vara Espholm, och att sitta där nere på bryggan en solig sommar kväll när vattnet är helt lugnt, det kommer fortfarande att vara det vackraste stället jag vet.(än så länge) (:

Nu är jag vrålhungrig och ska äta supersnobben pizza!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Mihi, i sommar blir det cykla ner för gnisten! förlåt om jag var lite babblig, jag var lite överglad i hatten :p

2009-03-30 @ 11:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0