Help me live my life

Förresten var det 120 års fest på Frideborg förra lördagen, som jag helt inte hunnit med att säga. Här är brudarna som hade fixat den superba festen!




Vi möttes först upp alla som skulle till festen hos Jassu, för att sen fara därifrån ut. Var en massa folk bjudna vilket var jätte kul eftersom det nuförtiden är väldigt ont om såna här fester ju! Det bjöds på lite mat och sen var den lite lekar, och tillslut dans till dj! Dansade så myycket att jag hade sjukt ont i benen dagen efter, men kul var det:D Ganska fort var jag tröttis och orkade inte mera pågrund av feber jag hade haft o såå. Ja men,dom lyckades riktigt bra med festen iaf! (:

Fick inte så mycket bilder meen lite ska ni väl få se















Just nu sitter jag här i mörkret och stör mej på det där med ingen tv och inser hur tråkigt det är att klä på sig på morgnarna när man lever i gamla fotbolls väskor.

/Madde och jag hade ett bra samtal idag, eller snarare hemskt egentligen när man inser hur hjälplös man faktiskt är i vissa situationer. Att man allt för ofta är illa tvungen att måsta acceptera saker. När man faktiskt absolut inte kan göra något åt saken. Ibland är det bättre när man inte vet hur det blir när man gjort. Vissa saker vill man inte veta på förhand.Livet är rätt hemskt och konstigt på sitt vis. Men jag får mera männsikoinstinkt (haha nypåhittat) av alla dessa situationer, på både gott och ont.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Hej du(: lust att ta en fika någon dag?:) känns som vi bara ses på fyllan =)

2009-03-30 @ 12:30:06
URL: http://alexandraidamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0