Drömmar kan bli verklighet

Åååh jag får sån lust att fara till Italien! Skulle lätt kunna resa runt där i en månad eller så och uppleva en massa. Italienska är så fint! Och få dricka riktigt kaffe på ett litet café med ingång i en smal gränd och sen med utsikt över havet! aaah. Eros Ramazotti säger jag bara

http://www.youtube.com/watch?v=jZIoxw0ca9E&feature=channel


 I tisdags när vi började läsa om rom i skolan och såg på en film från Karibien, ville jag flytta till Jamaica och sitta under en palm och dricka rom drinkar och lära mej fläta hår! haha
Och igår fick jag återigen lust att gå en av bartender skolorna på en av medelhavets öar och sedan bli där o jobba en hel säsong! Röja bakom baren,festa, sola och leva:D hoho det är bra att man har drömmar:D

http://www.bartenderskolan.com/cities.php?city_id=10&submenu=course


Just nu får jag iaf leva livet här med prov och pollenallergi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0