Nu vart det dags!

Gud vad isolerad jag känt mej ,nu utan internet sen i söndags! Men nu har jag det, alltså är jag i nya huset nuu! Sov första natten här igår, helt vint! Vi körde alla sängar o stora möbler och en massa nödvändigheter igår kväll. Dock är det ju mycket kvar att göra, men vi är här nu iaf! Duktigt konstigt,men det blir nog bra tillslut(: Endel annat har det också hänt, I´m walking the lonely road again, så att säga.Nåja vi överlever väll alla.

Ikväll är det klassfest hos ak som gäller:D och snart fara och luncha till skolan med brudarna! sen måste jag till gamla huset och packa bilen full igen så att jag får hit allt jag verkligen behöver. Så vi hörs senare!



HEjdå Huset på Espholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0