Maha



Fytusan vad härligt det är att träna! Så jäkla skönt att försöka pressa sig så mycket det går, speciellt på cirkel träningen! Och sen få känna den där sköna känslan av att man"klarat" det.Ja hoho! Annars har jag fått världens sommar feelis idag! För vi grillade en massa kött på matlagningen, gjorde olika smaksatta smör, olika såser och salsa, coscous och till sist en ruskigt god blåbärspaj (och en äppel) ! Tänk så bra det gick ner:D Perfekt när solen sken utanför fönstret!
Sen har jag kört lite grejer till nya huset, och nu är jag trött.
Så jippiee för bara 4 timmar i skolan imorrn:D (dock tvingas jag tillbaks på kvällen, men det är den sista nuuu!)

Njut av livet nu folk(:

Kommentarer
Postat av: mad

vad säger du om det här? fredag + mad + bob?

2009-03-18 @ 23:45:46
URL: http://www.mad.ax
Postat av: mad

haha jag har också stegring, snorfyllt huvud och mensvärk! men jag vill ses oavsett vad vi hittar på, och jag vill gärna komma med till bygget och titta om jag får :D

2009-03-19 @ 14:57:54
URL: http://www.mad.ax

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0