Read me

Nuu vill jag ha en gräsmatta runt vårt hus! Jag förstår inte varför vissa saker ska ta någon tid.Mamma säger att saker inte blir gjorda bums.haha,såå ikväll börja vi skyffla och kratta ut jord! Så att vi inom en snar framtid får det fint och grönt(.Men att stå och göra det där varje ledig kväll,huuh.)

Jag sitter och funderar på någon frisyr till Midsommar.Dock vet jag inte hur mycket jag orkar fixa sen efter,(förhoppningsvis) bastu och bad,och med en aning alkohol i kroppen! hoho,det ska inte gå som förra året iaf:P Då blev det ingenting av allt:D haha
Men såhär som en fin sommarflicka skulle ju vara nice
Fast med fiskbensflätor.Nååja vi får vällan se hur det slutar tillsist! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0