Tids nog så går det

Full rulle på jobbet idag när tydligen alla ska fixa sig fina inför Midsommar! och alltid alla på en gång av någon underlig anledning.Stressade som tusan väl hemma,kastade i mej lite spenatplättar(mums!) och for ut till Malin i Godby för att fixa till den märkbara utväxten.Så nu ser jag riktigt blondie ut igen(fick jag höra). Sen vidare för att hälsa på och snacka liite.Trevlans.Och nu först är jag hemma,jag som varje morgon i en vecka nu tänkt att jag ska gå och lägga mej tidigare eftersom det är såå fruktansvärt tungt att stiga upp varenda en dag.Men nejnej,se hur det går.
Nå ska inte kika runt så mycket på nätet mera.

Godnatt(:


Malin.Förresten kära frisör05 klass,we need a gathering this summer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0