Give me a call

ääh.blev så ointresserad av att skriva när jag råddade till bloggen.Kvällen igår spenderades nykter körandes.Tusse och fjau och jag for ut till Mette där det var lite blandat folk.Och sen for vi vidare ut till Kalmarnäs en sväng,för att fara hem tidigt och sova efter en stund.Min röst är ännu lite hes,mest senare mot kvällen som den vill bråkas,och det är duuktigt jobbigt eftersom jag vill prata! haha sååklart,men det känns tungt så jag är illa tvungen att vara tyst och typ bara skratta(lucky yoouu).
Måste berätta att jag fick en udda kommentar igår när jag sprang in till Select för att betala min tankning.
När jag står o väntar på att kontokortet ska läsa av och sådär så säger killen i kassan " Du luktar gott",jag en aning chockerad och inte riktigt fattar om det var till mej det var tänkt,får fram ett heheh,och killen säger ,"men det är sant",jag,ännu mera förvirrad efter en till väldigt oväntad kommentar,klämmer fram ett,ööh jaha,men vad bra då!.Och går sen snaabbt ut därifrån. haha,det var en udda stund.

Nu till stan och inhandla en present,för ikväll är det lite firande av Madde(som fyllde 20 för ett antal veckor sen).

Ha det fiint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0