Tuesday night

Jag lyckades hålla mina fingrar hela på jobbet idag! meen när jag for till Malin så for det.haha,två nya hack.Och dom skrattade åt mej.Hade ingen vidare tur när jag skulle koka gröt till middagen heller.Brände hela bottnet på kastrullen!(som inte går bort ännu:S så nu är jag smårädd för mamma).Ja hoho,fick iaf i mej gröt tillsluut.Efter jag klippt lite så for hårsnoppen och jag in till stan,hade problem med glasskiosken(det är banne mej bara BP man kan lita på!),sen frös vi häcken av oss en stund och såg på Klingans och Jockums söta hundar som busade! Cruise och snack runt stan för att konstatera att Åland är stendött,även i början av sommaren(:O) (taa mej tillbaks där jag vaaar).

Nu vänta på mamma o höra vad hon säger haha och sova för att åter igen fara och jobba en hela dag.Känns som om man har väldigt lite fritid så fort man jobbar huh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0