Ska se till att landa på jorden nu

Första dagen på jobb avklarad då.Nu är det bara att köra på tills sista augusti då! Som det är bestämt juust nu.Ont i halsen ännu men känner mej inte lika hängig som igår,tuur.Nya saxen jag fått och klippte med idag var så jäkla vass att minsta lilla nuddning gjorde att jag blödde som fan om fingrarna! en kund där måste trott jag inte riktigt visste hur man hanterar en sax:P Men äär väldigt ovan att den ska ta så bra,den andra saxen kan gnaga ett tag utan att det blir något hack i huden alls. Förbrukar plåster remsor av bara farten:P men imorrn blir det nytt försök haha:D

Nu ska jag ta och kolla på lite jobb i Oslo.Ha det feeint alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0