Run out and go crazy in the sun

Håhå,har ränt omkring och pysslat med annat så att jag inte alls har hunnit sitta här! Sköönt faktiskt,att det finns annat liv också:P Igår var jag och tränade för första gången på typ 6 veckor,och fyyhelvete vad det kändes! Apa tungt.och nu har jag laddat kortet med en månad,så jag får se till att masa mej dit några gånger.(imoorgoon redan).Sen vart det promenad i det fina vädret,det märks att hela Åland vaknat till liv,aalla är ute!:D Det var känslosamt,men väldigt mycket på tiden att det gjordes.Detta borde hänt för länge sen.Insågs det.Det slutade helt bra tillslut,vilket är väldigt skönt.Känns helt okej för mej(:

(nu måste jag springa ner och äta jordgubbar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0