Midsommarhelgen 2

Lördagen fortsatte efter vi kommit in till stan till mej för att äntligen få duscha( luktade ju förjävligt haha),och fixa till sig lite.Sen for malin och jag och käkade pizza.Hade tänkt att vi skulle hänga i engelska parken men efter att inte ens kunnat suttit ute och ätit så tyckte vi inte att det var en såå bra idé längre:P Såå vi cruisa runt lite varstans för att komma på vad vi skulle göra istället.Käkade lite glass och sådant.Sen slutade det utanför draken för att vänta på skjuts,så for vi till Jouya! Jäkla skön människa alltså! Där var det lite folk, och Malin drog igång cirkeln igen,haha.Fast killarna hade en lite egen version vi körde,en kul en:D
Sen vällde det in mer och mer folk(fanny hittade dit också).En massa allsång när dom spel begåvade tog till gitarren(:
Här kan ni ta och lyssna på Joels fina stämma,och hurdant liv vi hade igår:D


r>
 

Och Jouya som underhöll hela kvällen:Dr> 


haha jaa-aa



haha ser ut som om jag kiknar/halv lipar av skratt(som jag ibland också gjorde!)

Det var en väldans kul kväll det också alltså!Vid halv två var jag illa tvungen att inse att jag måste fara hem och sova.Så trött som jag var efter nattens lilla sömn.


Kommentarer
Postat av: malin

haha vad nöjd jag ser ut att vara :D

2009-06-21 @ 20:41:45
URL: http://hjulstrom.blogg.se/
Postat av: angelica

väskor till salu i min blogg, stora och små. dessa väskor är unika då dom enbart kommer finnas i ett exemplar.

Kram

2009-06-21 @ 20:43:36
URL: http://raaaw.blogg.se/
Postat av: Himo

suvverääänt... ^_^... ser ju halv bakom flötet ut docksom jag brukar bli på bild...

2009-06-22 @ 04:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0