Midsommarhelgen 1

Nuu är jag tillbaks efter en jäkla kul och härlig midsommarhelg! :D

Midsommarafton spenderades på Letos stuga i Eckerö med ett litet bra gäng.Vi for ut på dagen och gjorde oss hemmastadda för att sen börja grilla.Tog ett tag innan alla hade fått sin mat lagad och jag säger då det,försök inte äta biff med plastbestick! haha(kasper went crazy!)
Spelade cirkeln medans bastun blev varm,djunglade och trodde jag skulle trilla av i buskarna:D Sen blev det bastu för hela slanten och första doppet! (tre hela stycken blev det faktiskt,svin jävla kallt och jag halkade ner varje gång).Någongång där så försvann de flesta för att sova?haha.Kasper,emil och jag var tappra och badade bastu halva natten,snackade skit,hinkade i oss mänger av öl(vettefan huur mycket vi fick i oss alltså! haha),spillde en halv påse chips på golvet och dyylikt:D Sen någongång tyckte vi det räckte och gick upp och började grilla korv,spelade vänd tia och for och hoppa och härja med dom som sov:D iiingen vaknade,även fast musiken också var på högsta volymen haha.

Sen fick kasper och jag för oss att vi sku bada bastu återigen,så vi rev upp stackars emil som hade somnat,för att dra ner honom till en kall bastu! Efter en halvtimme utan att ha fått igång den så tyckte jag att vi faktiskt skulle gå och sova.Vaknade 4 timmar senare av sommarvädret. Sen chillade vi på altanen i solen halva dagen,städade och begav oss till stan.En väldigt lyckad kväll/natt alltså(:



Gjorde ett tappert försök till att göra en midsommarkrans,den vart för stor och vissnade efter två timmar haha







jag lagade god mat,biff,klyftisar,laxröra på svartbröd och jordgubbar till efterätt:D dock tappar jag alltid matlusten efter att ha börjat dricka



Söt-elin





dubbel cirkeln



pussipuss


wihu,djuungla




bastu tills vi skrumpna


The day after

Kommentarer
Postat av: K!

Låter fint det där! Snygga bilder :D

2009-06-21 @ 23:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0