det kan väll vara lätt hela tiden

Att allt man gör ska bli fel på något vis,eller göra någon besviken eller sur,eller ledsen:S Jag som endå tycker att jag alltid försöker göra allt så bra som möjligt för dom runt omkring mej.Försöker,meen jag insåg för ett år sen att det inte går så bra alla gånger.Att hur man en skulle göra så skulle det bli "fel" på ett vis.Och så sätter jag mej då i andra hand.Vilket jag inte borde göra.Jag borde ju se till mej själv också,vad jag vill,och hur jag vill.
Nu ställdes jag emellan och måste välja mellan två käraste.Vilket aldrig är kul,och det spelar ingen roll hur jag gör så gör jag någon besviken.

Meen sådär blir det när det finns flera saker att välja mellan:helt enkelt lättast när alla är på samma ställe.Men det går inte alltid.Och man kan inte göra mera än så.Jag kan inte göra mera än att välja något,det som mest bara faller mej in.För det handlar inte om personerna ifråga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0