De röda små bären

SKålade för att vi nu "verkligen" flyttat in i huset genom att knäcka en Moet et Chandon Champagne(lyxigt och feeint!).Då lyckades jag ju skära mina fingrar lite mera,vilket jag också gjorde på saxen idag.Alltså Båda tummar i plåster paket! det är juu otroligt.Nå sen senare blev det jordgubbar med vaniljvisp,brie ost och ett glas vin! Somrigt(: Om man är lite nybörjare på vin och  försöker lära sig det, så kan jag rekommendera Tyska halvsöta vita viner! Dom är lättdruckna och goda.Tillexempel Black Tower,eller Moselland Riesling. Testa vet jag! Nu blir det natti natt för att imorrn ta och fixa det sista innan det bär iväg till en stuga i Eckerö!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0