ÄNTLIGEN TORSDAG

Folk fick en rolig syn idag längs västra utfarten när jag kom cyklandes från träningen.Haha,bråttom som vanligt iklädd träningskläder(linne och halvkorta byxor),brillor,illrosa sockor och ballerina skor.Och en överfull cykelkorg,där mina joggingskor vilken minut som helst såg ut att trilla.Och jag som försöker förhindra att det händer samtidigt som jag cyklar(för jag kunde ju veeerkligen inte stanna och trotta ner dom lite till).Cyklade som en tok,och väl hemma så behövde jag inte ha så bråttom iaf! haha.Jag och min Fleur har nog blivit bästa vänner nuförtiden,varenda vardags morgon hänger vi med varandra.
Efter allt detta kikades det lite korpfotboll och så råkade jag få i mej någon nyhet inom glassvärlden.(faan.Meen den kunde vart lite större)

Är påväg i sängs och får äääntligen tänka när jag vaknar att,imorgon får jag sova hur länge jag vill om det är så:D ( imorse fick jag liksom "övertala" mej själv för att stiga upp att,bara en morgon till Casandra,bara en,kom igen nu.haha)


(matchen slutade förövrigt 6-2 till FETT)

Kommentarer
Postat av: Himo

Vem spelade fett mot?.. baah, spela roll, vi vinner dem ändå! ^_^

2009-06-25 @ 22:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0