Jag är inte "hemma"

Oooch ,Där,var helgen över ännu en gång.Vips sa det igen,och nu har alla människor försvunnit från vår ö.Jag kan väll inte nog säga hur mycket jag älskar att lära känna nya människor! och lika hemskt varje gång att inse att dom "tas" ifrån en och man kanske inte får se alla igen.Ledsen är väl ett ord som beskriver hur jag blir då. Jag skulle bara vilja samla alla mina vänner och ha dom på ett ställe med mej.Så att jag kan prata och umgås och ha kul med alla jäätte ofta.
Nu när dom flesta far iväg här i höst också.Kommer aldrig bli samma sak igen,såhär som det är nu.
Jag ogillar det starkt.

Har iaf haft en helt underbar vecka! (som jag nog sagt ett x antal gånger redan!) Lärt känna nytt folk(jenny och jag gick nog och önskade lite att dom skulle vart här igår kväll,mååp), sett på en massa folk,umgås,festat och fått nya roliga minnen! Nu försöker jag tänka mej in i verkligheten igen och ta tag i endel saker jag helt låtit bli i en vecka(som att skyffla jord tex.)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0