slut i ögonen

Oj herregud alltså.Jag är helt slut,efter att kommit hem klockan 6 imorse.Så sovit alldeles för lite denna helg med,fan.Hände en hel massa igår och var tillslut en väldans nice kväll! Jag som från början inte hade någonstans att ta vägen eller någon drick kompanjon.Iaf så våldgästade(nästan) jag hos Joshuas place där det sen trillade in några trevliga personer! Var faktiskt en snabb sväng in till Rockoff och kika lite på Orup ocksåå.Så var det indigo och hela köret tills klockan blev mycket och vi skulle hitta efterfest ett gäng,misslyckades med det och slutade istället på MSF:s brygga typ.Hade en av dom vackraste stunderna på läänge där,när måsarna skrek,himlen var rosa och orange och lugnet låg över hamnen.Uppskatta det lilla ibland va. Sen blev det promenad hem i morgonen.
Nu är jag sliten som få.
förresten så känna allt lite vint för Mamma har farit till Åbo ett antal dagar,vilket betyder att jag första gången i mitt liv ska klara mej själv,sköta huset och allt(mamma har ju alltid funnits här annars,stöört)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0