Jojoo alltså

Hej,jag lever.Dock med en jäkla huvudvärk om jag rör på mej.Och ett antal dinos stämplar över armen.Kvällen vart väldans bra alltså! Var i antons trädgård hela kvällen tills vi begav oss för att dansa och sådant.Lyckades få hål på kjolen,fick i mej en flaska vin,och åt ostbågar som färdkost hem genom kyrkogården och allt.Joel "lurade" mej,jag som inte gillar att gå hem(vill ju vara hemma Diirekt när jag vill sova),men vips far jag framme.(lyckades helt okej med att inte komma hem så sent!)
Nu måste jag ta och se till att jag kommer till butiken för att få mat och öl till kvällens grillkväll! Ut och svira lite igen alltså! Vi hörs!



haha,det var kallt så man tar vad som finns:P






Aalltså,jag fattar inte hur jag alltid lyckas tappa bort nåt eller göra sönder något! Igår var det kjolen som for



:D Anni babe fyllde 21 i torsdags! Så kul att träffa dom och sara!

full kastrull

Kommentarer
Postat av: velander

haha snyggt! :)

2009-07-12 @ 12:55:02
URL: http://velander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0