ruttnar

Ja fan alltså.Inget känns bättre idag! Har iaf fått antibiotika för "det dom inte vet vad är riktigt".Jag vill ju bara vara frisk och inte missa allt trevligt som kan hända! Får alltid dåligt samvete för att jag är borta från jobb och skola också.Vilket har gjort att jag hur många gånger som helst pinar mej upp,knaprar ipren och är där jag ska vara.Och det sen igen gör ju mej knappast frisk fortare! Men man lämnar andra i skiten känns det som,och man vet själv hur det är när någon annan är sjuk.Meen vi är ju bara mänskliga,man äår helt enkelt sjuk ibland.Nu kurerar jag mej med te och hoppas på att mommi och moffa kommer hit med gräddmunkar snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0