Fredag hela veckan vill jag haa

Hallå där! Tiden bara rinner iväg så fort så man knappt hinner med.denna vecka har bestått av jobb hela jävla långa dagen i 27 gradig värme.Sen fort hem och vända och ner till Staden för diverse aktiviteter.Sååna trevliga kvällar jag haft.Kollat fotboll,strosat på stan(sååklart),ätit massa glass,crepes,minigolf(jag kom på delad första plats med gustaf da golf proo!haha),snackat med en massa trevligt folk och hängt på Games street.
Mååp,vill inte att veckan ska vara slut reedan.Det är så kul med mycket folk i farten!
Det är iallafall äntligen helg igen så nu sitter jag och dricker ööl och väntra på några bruds + ole(jennys norska "plastkusin"), för att dricka sig lite på min icke soliga balkong,för att sen ta sig till Wha och se lite på våra duktiga fotbolls killar! HEjja Åland va:D

Hörs nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0