Sverige heelg

Jag for i torsdags kväll till Enköping för att hälsa på den här filuren.



Efter jag kommit av båten kom jag på att det var första gången som jag åkte båt själv, hör och häpna! inte för att jag vet varför och vart jag skulle ha åkt själv förut , men endå! Nåja, på fredagen när dom andra var i skolan så gick jag för att utforska staden lite. Var inte stort men säkert en bra plats att växa upp på,dom hade ju h&m till och med så:P Hela kvällen var chill och på lördan for vi till Västerås för att kolla lite, och duktigt frustrerande att inte ha pengar till att köpa något! fanns en massa jag skulle velat testa ju. Sen käka vi wienerbröd och pizza. Man tänker aldrig på hur mycket och hur lätt lukter fastnar i håret, luktade ju ett helt kebab/ pizzeria hak efter vi suttit där. På kvällen var lite klasskompisar och deras vänner över på lite "fest". Det var trevligt, tycker så om att svenskar är så "öppna" åt nya folk! :D inte som vi som är halft fientliga, ibland:P Efter en dum idé att fara vidare till en annan lägenhet, som efter några minuter där, slutade med att måste gå tillbaks i bara leggings, och fyfan vad kallt det var ute. C erbjöds sig dock att skjutsa mej på en cykel som hade trasig pakethållare,det var halt ute och han var full,så jag tyckte inte det var en så suverän idé vilket han sååklart tyckte:P haha. Vi kom iaf tillbaks till lägenheten rätt fort efter lite fastnade i hissen där också. Hoho säger jag bara.

På söndagen skulle vi till ica och panta flaskor, och två aluminiumburks hål fanns det, Men vad står det inte där? Jo, vid båda står det personer med typ 3 såna stora svarta sopsäckar med burkar att panta, så hur länge tar inte det liksom. Smått irriterande var det ju! Senare på kvällen åkte jag hem igeen. En lugn,trevlig helg var bra(:


NU se på tv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0