jag kommer ihåg när jag började känna igen

Vi är så förbannat olika, så det mest bara krockar. Men jag tror på förändring. Men när ska man få inse att det inte funkar? När måste man bara acceptera att vissa saker bara är som dom är, och att det inte går? Jag hatar att acceptera saker.För det går oftast att göra något åt dom.På någo vänster måste det gå. Att acceptera är en av dom jobbigaste sakerna att göra.( av dom alla som det faktiskt finns.) Är människor jätte oförändbara? Jag orkar verkligen inte gå igenom nåt sånt här nu. Igen.

Jag har aldrig sett dina ögon så lysande blåa som idag.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag finns här oc vi måste verkligen ses <3

2009-03-01 @ 10:39:00
URL: http://jennysynnove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0