Jag förespråkar

Menskoppen!



En sån suverän uppfinning! Den är gjord av medicinsk silikon och om man sköter den rätt så håller den upp till 10 år. Tänka er hur mycket pengar man sparar på det,att slippa köpa tamponger och grejjer hela tiden! Den här tömmer man istället nån gång per dag. Nu tänker säkert många, uuusch vad äckligt. Men tamponger är miinst lika äckliga, dom är man ju och rör också,och tänk på att dom bleks när dom tillverkas. Med menskoppen kan man göra allt,idrotta sova,simma och den går att ha i upptill 12 timmar till och med! Så tvättar man den med vatten och en speciell tvål. Enkel och bra är den när man väl lärt sig. Såå vad har ni nu att förlora på att testa den? Gör det.
Här kan ni läsa mera http://www.renasmorjan.com/  
Och den finns att köpa på hälsokost och sexbutiken.




För övrigt så undrar jag hur ont i kroppen jag kommer att ha på lördag.Men jag vet,självförvållat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0