Fredagen den trettonde



I fredags var det Partyy!

Vi skulle ju såklart fira vår 18 åring:) Så det blev tårta hos jenny( som just kommit hem från sin resa och var bruuun, så jag ville iinte sitta bredvid henne:P). Jag lagade chokodrink( lika med varm oboy och cointreau) och hade det treevligt:D Förbannat synd att varken julia eller jenny kunde komma med ut sen! men vi andra for till Gabba och träffade dom brudarna. Och slutade på arken ,som vaanligt. Hade riktiigt kul faktiskt,jag henrika och alle dansade hur mycket som helst:D Och jag klarade mej undan missöden, förnegångsskull ! (om jag kommer ihåg rätt vill säga). Kul var det:) Sen visste jag inte adressen när jag skulle till jomala, haha,men taxin hittade nog dit endå.




The birthday girl, haha megaklubban fick hon av jennys mamma!




Sötaste sanna fick jag äntligen träffa:D och jenny den jäklen var somsagt fint brun



:)



Bruudarna






:D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Puss <3

2009-02-15 @ 11:28:10
URL: http://jennysynnove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0