En bättre dag




Idag kändes aallt mycket bättre! Mådde helt urkasst hela dagen igår, hade huvudvärk fortfarande vid 5!:S Måste vart alldeles för mycket drickbart i fredags som orsakade det,hoho.

Fick iaf en (välbehövd) festkväll efter att jobbat på Saxman på fredagen, också. Stressade till Dinos för att träffa mina frisörbrudar! ÄNTLIGEN säger jag:D Var den enda som inte åt så drack öl och försökte få igång konversationerna,eftersom alla var så inne i sin goda mat! haha,fick uppdateringarna om vad som hänt alla iaf,pojkvänner och sådant:D




Sen for jag till Anna-karin för att äta hemlagad pizza! Med henne och hennes vän Erik, han tyckte dock att jag vara "negativa- Casandra":P men nej,det Är jag inte,alltid. Vi pratade roliga fylleminnen och vad som är ens "hat sprit". Ni vet sånt som man någongång druckit och så har det hänt nått den kvällen som gör att man Absolut Inte vill dricka det igen! haha. Sen lagade vi chokodrinkar:D Senare kom Sandra och några av hennes vänner dit också. Sen sprang jag till arken,haha bara för att hinna in före tolv. Nog är det åländska kroglivet konstigt när man går ut först vid den tiden, och folk vill gå ut Ännu senare! Träffade jessica där, som jag inte träffat på enormt länge:D Sandra tövlade så hon hade sår på näsan, haha. Så dansade vi en massa:D tog en sambuca shot som var så stark så jag fick tårar i ögonen,haha. Ja herregud, sen mådde som jag mådde igår. Men jag hade en kul kväll:D




Så fin bild på snyggaste brudarna, Sandra & Anna-karin



Anni and me, of course

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0