Åland



Nu hemma igen. Har gjort saker heela dagarna så det har känts braa.
På båten i söndags hittade jag dessa roligheter, Strawberry flakes! Dom var typ frystorkade så smakar preciss som jordgubbar för all smak är kvar så det smakade luustigt!




 I måndags gick vi på stan heela dagen, såklart. Fikade på arnolds, muuums säger jag bara,deras donitser och kaffe!



Var till gudmor och tittade på deras nya "hus", åt kinamat från restaurangen bredvid (som jag Alltid gör när jag är där) och gick på stan igen enda tills det stängde. Tänka sig att många av butikerna har öppet till nio!! Mommi hade städat lite på kvällen och hade en massa gamla bälten hon skulle slänga och då passade jag på att titta igenom högen och hittade endel bra som jag fick:D fick också en stor hård resväska hon inte skulle ha, så den blir perfekt när vi far till Magaluf! Sen satt vi alla ihopkurade i soffan och såg på Beck(:

Tisdag var en av dom värsta i matväg,haha. Åt hela dagen kändes det som! Gick till stan och shoppade lite igen (gick över den "budgeten" jag gjorde upp för mej själv, såå typiskt, att man hittar en massa när man egentligen Inte alls har råd). Fick donitser igeen, åkte crazy bilfärd med moffa och åt på Hese.



Och knäpp är vad han är:D Sen for vi hem och åt fanipala.



Var och fixade sulor för mina fötter också. Och det var verkligen tur att vi var och gjorde det,för tusan hur vridna dom är! Fick stå barfota på en glasskiva så togs det bilder av dom. Och jaa-aa,han som gjorde det sa att det är rätt allvarligt så som dom nu är. Men som tur att vi fixade sulor för då sa han att det går bra att åtgärda, så att jag inte får problem i ryggen och allt! Så får se nu hur det går(: Fikade(IGEN) med gudmor på arnolds, sen måste jag ju till hamburger börs på varm choklad:D det är också ett av Måstena när jag är i Åbo:) Sen måste jag försöka packa ner allt jag köpt, fina köp var det iaf!








Nu fixa liite, blev tyvärr ingen träning ikväll så.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hjälp, åt ni mig ?!

2009-02-19 @ 21:00:21
Postat av: fanipala

hjälp, åt ni mig?!

2009-02-19 @ 21:01:32
URL: http://fjau.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0