3 dagar

Ja äntligen blev det tillslut helg! Hemma har jag inte hunnit vara på några dagar, vilket är ovanligt för mitt liv,typ.

Var illa tvungen att jobba in lite tid i skolan, for alltså på morgonen och kom hem därifrån vid 11. vi var iaf uppskattade och fick mycket beröm, vilket gjorde att det kändes liite bra att ha spenderat kvällen på det där viset endå! Och en viktig sak till, vi lärde oss hur man INTE ska bete sig på en middag, som killen som steg upp och sjöng var sjunde minut heela kvällen. ja hoho säger jag bara.


Sen var det bara att kasta sig i säng och upp til skolan och sitta där till halv 11 en kväll till. finns ju en garderob att sitta i också. en där man inte ser något och har väldigt lite att sysselsätta sig med -att "hålla koll" på jackorna och sitta och lyssna folk som går på toaletten. riktigt givande. Göra läxor kan man ju också göra. Och ägna sig åt att fundera över "saker du egentligen inte måste veta"

-som vad dom gröna och röda sega bitarna som brukar vara i torra fruktkakor heter! vi funderade oss tokiga, så någon som vet vilka jag menar?

- så fick vi veta att engelskans Tart betyderbåde öppen stor paj och prostituerad


nej idag är jag så bakis så jag orkar inte med det här. skriver när livet känns ljusare igen 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0