14 februari

Igår var jag för första gången och testade ett nytt pass, Athletics på avancia. Vissa övningar var lite koko och jag tyckte inte vissa saker kändes så mycket heller men tungt var det ju nog. Men när jag vaknar imorse och börjar vända på mej, så känner jag hur varenda en del i min kropp gör ont, alltså så har jag en jävla träningverk av det där passet. fy sjutton,jag menar sen hur ofta har man ont i vaderna? jag brukar iaf inte ha det. Och jag beklagar mej över detta onda idag. Man vet ju iaf att man tränat och att det tagit någonstans! alltså gå på det passet igen.



Trevlig alla Hjärtans dag förresten, som jag egentligen inte bryr mej så mycket om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0