santa claus is coming to tooowwn

Nästa vecka är det Julafton,och är det någon som riktigt fattat det än? eller är det bara jag som fattar noll och tycker det är helt sjuukt?
Herregud alltså,vart tar tiden vägen egentligen.Att man alltid förstår det såhär i efterhand.När man borde tänka på det lite hela tiden.
En ynka vecka kvaar nu också:D Eller bara sex dagar när jag lagt mej i mina nytvättade myr lakan!
Och imorgon far jenny,vilket kommer kännas rätt tomt.Hon kommer ju inte hit förräns i januari någongång:O Nåväl,vi ska väll klara oss här endå:P
(saknar faktiskt att jag inte får fira julen i Åbo som vanligt detta år,men det kan ju inte alltid vara på samma vis,vilket jag nog måste börja inse att inte kommer gå heller.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0