Remember

Oslo är en väldigt fin "julstad",då dom pyntat så vackert,och man märker tjusningen med det när kvällen lagt sig över gatorna och det inte är ett lika kaos med folk som på dagen.Fyfan man får ju huvudvärk av allt efter någon timmes promenad i butikerna,där det mest stockar sig och man inte kommer någon vart! Kom fram till att jag definitivt inte skulle kunna bo i New York! Iaf så tog vi hela vår familj här och drog in till stan.Och jag hittade lite smått och gott innan jag ledsnade på alla människor och ögonlocken blev tunga.Så sen fixade vi till lite mat och Jenny bjöd på lite vin till det,feeint! Tog mej en öl av bara farten och sen for vi in igen för att se Paranormal Activity,som var,en annorlunda film.Inte alltför dålig iaf då den fick mej skrämd och börja googla lite på det:P Fy jävlars för T-banestationer iaf,äckliga gångar underground som det luktar piss i och vette tusan vem man kan möta på! Jag går då inte själv ner till vissa av dom där! huh

nu måste jag ju googla på exorcist och paranormala händelser litegrann,fast jag inte vill veta
10 dagar kvaaar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0