my body is back in Oslo

Tom på ord.Eller snarare slut på orken och lusten till att berätta allt för er som snurrar i mitt huvud.En jäkla massa tankar,funderingar och allmänna saker.Det har tusan varit ett par prövande dagar.Och just nu så tom på känslor när jag mest bara skulle velat vara i mitt eget rum i mammas hus.Det är iof inte såå illa som det kanske låter just nu.Men det känns liksom sådär,jaha,här sitter jag igen. Men måste bara komma in i lunket återigen,och se framemot det som händer här.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Himo

Det var kul att vara favorit en liten stund iaf ^_^

2009-12-29 @ 03:35:16
Postat av: Casandra

haha,åh herregud,var det så det var!:P du vet att du ska skita i om jag sa något dumt! annars så var det kul att träffa dej:D (det jag kommer ihåg av det,måp)

2009-12-29 @ 20:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0