Lucia!

Vilken fin Lucia kväll det varit med frost på taken och lyktan som spridit sitt lilla ljus.Här har vi haft julstök! Bakat pepparkakor(jennys och min lilla tradition ju!),ätit lussebulle, druckit glögg och sett Ensam Hemma 2! Helt enkelt myspys.Lägg till tomtegröt till middag och allmänt chill hela dagen också(vart och tränat en stund däremellan,sådär när man skulle sätta i sig så mycket gott) Gjort slut på Oc boxen och hoppas innerligt att jag får säsong två i julklapp! Prövade kläder inför juldagen(jaa man måste planera klart tills dess när man ska packa med sig saker och flyga härifrån),vilket kändes mest bara katastrof och har bara imorgon till att fixa klart allt jag behöver med mej hem.Vilka i lands problem jag har.Verkligen

och har man inga formar så gör man egna,och får en massa goda skratt på köpet.Fyfan vad fula dom blev! haha
9 dagar kvaar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0