live just in the moment


Nuu vettni är det bara 24 dagar kvar till julafton(vilket alla förmodligen vet) men här ska vi nu börja räkna ner dom 22 dagarna det är tills jag får ta i Åländsk mark igen,längtar som faan! Det går fort när man tänker på det men det är dags att ta vara på varje dag i december detta år.Jobbar förresten 11 dagar i sträck(!!) så heelt plötsligt blir det bara elva ynka dagar tills hemfärd!
Annars sådär så blev jag väldigt förundrad över varför man som barn så mycket gillar att hoppa på isen som blivit i vattenpölar.Ett gäng dagisbarn gick förbi idag och när alla ser isen vänder dom om och springer dit och börjar hoppa hejvilt,lustigt alltså:)
Och nu kom jag på att om man ska vara riktigt riktigt så är det ju bara 21 dagar kvar.men nu är jag ju inte riktigt riktig så att...det struntar vi i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0