lady sings blues

Ja håhåjaja vad glad jag var när klockan blev arton noll noll,tills jag missade t-banan och fick stå och vänta i en kvart på nästa.Och tröttheten kom över mej när jag väl satte mej ner här hemma.Är ju inne på min 11 dagar jobb sträcka,vilket ju känns som om man aldrig ser slutet,för det är en antal dagar kvar ännu.Nåväl,mitt liv är ju mest där.Annars sådär så har jag skitit hår,massa pepparkaksdeg som ligger och jäser i magen och en lätt träningsvärk.

Mamma berättade förresten nyss att hon nog skulle gå och bädda min säng nu,eftersom jag snart kommer hem.Vilket hon nu sagt i typ en månads tid att hon ska göra.Jo just det mamma,du har ju bara 18 dagar på dej!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0