Ni behöver en hatthylla

Vi hade lite lite och göra där ett tag på jobbet idag,så jag rullade Stines hår,och hon satt och gnällde och gnydde för att det gjorde ont.Hårömma fjun liksom.Och Christina som älskar att fixa ögonbryn,var på mina små ljusa och ville färga dom(inte så konstigt så obefintliga dom är),vilket blev väldigt bra! Om jag inte skulle vara så lat som jag är med såntdär så skulle jag försöka hålla dom såhär fina(över nyår iaf ska jag väll kunna)
Sådär annars förstår jag inte riktigt vart tiden tar vägen och man hörs så lite till alla nära och kära.Varför är vi så lata på det.Det behövs en sån himla liten ansträngning och endå så glömmer vi bara bort.Tills man inser hur långt gått det är. Mitt löfte för det nya året där alla är på olika håll igen så får tusan bli att jag ska ta mej i kragen och höra av mej mycket oftare än nu!
Puss på er
(förresten,det ni säkert inte missat,men Barack Obama är i Oslo i morgon! Det är rätt häftigt alltså.Får dock hoppas att inga skjutningar eller liknande äger rum!)
13 dagar kvar(jag hoppade visst till det "helt" rätta antalet av bara farten,längtar ganska mycket dit liksom)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0