Dance your ass off

Åh jestas.Fyfan vad sliten jag vart idag! Bakis,trött så helskota efter bara någon timmes sömn,pekfingret som har känts stukat eller liknande och blåmärken.Det smäller till ordentligt dagen efter när man inte är "van" att dricka.Men jag hade jätte kul igår! Stine och jag kom hit till mej och käka pizza,fixade oss,drack starkvinsglögg och hade det allmänt trevligt! Vi ringde mamma på skype också så hon skulle få hälsa på Stine,haha och herregud vad kul det blev,haha.När stine prata på och mamma fattade typ,inget! Sen drog vi ut på byn och så fick jag träffa hennes syster.Bra sådär inför nyår att ha ett till "känt" ansikte iaf(: Det var en intressant kväll:D

Packat väskan i princip klar har jag endå sett till att orkat göra,och det blev mest en massa tomt utrymme för saker som ska tas med från Åland! Perfekt att jag har typ halva garderoben full med kläder hemma.Nu är allt från igår uppätet liksom det mesta vettiga här i skåpena. Och nääej,nu tar tröttheten tag i mina ögon igen,Natti.
Stine och hennes bästa vän Daniel,en riktigt kul kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0