det biter i ansiktet

Fyfan,är mitt spontana ord för dessa senaste timmarna.Slutade 8 med hade ett litet "möte" med chefen,som förresten gav oss julklappar,uurfina saker,berättar mera sen eftersom vi egentligen inte fick öppna dom,nu har ju jag andra regler eftersom jag ska hem,men att öppna dom redan ikväll var nog inte meningen:P hoho.Iaf så var det ett positivt möte men så var jag klar först vid nio ooch så självklart krånglar t-banan just den tiden man mest vill hem,och när det är svinigt jävla kallt ute,sådär så jag inte alls vet vad jag ska ta på mej för att alls hålla mej varm imorgon kväll! minus 13 visade sig vara när jag väl kommit till dörren efter att sett ut som en eskimå i ett försök till att hålla värme medans det också blåste och jag försökte gå så fort jag bara kan,på snöiga vägar där man bara känner att man glider med fötterna.
Ja gissa om jag nu vart glad när jag kom hem,matt och slut dock.Jäkla tur att jag har sovmorgon imorrn!
(oroa ju upp mamma när jag inte kom in på skype " i tid",men jag har gjort samma sak)
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0