Golden eye

Trött som fan idag och går och lallar på i min egen lilla värld sådär suddigt.Personalmiddagen igår var heelt hyvsad.Fick god mat och dryck iaf! När vi sen(tillslut) var klara och man kunde gå,var jag väldigt ensam.Skulle få i mej lite mera alkoholhaltig dryck,så jag satt själv vid Självstyrelsegården.Kände mej som en alkoholiserad tant som satt i skuggan och hinkade i sig!(det kändes alltså inte braa).Men jag blev räddad och fick hänga på med Madde och hennes journalist gäng(visst låter det ju liite häftigt endå!).Där det visade sig vara väldans trevligt! Sen svira vi till Indigo,där det dock inte hände så mycket och sen sedan var det omöjligt att få taxi(viilken tur att jag har min mamma ibland:D)



Nu väntar jag på Madde(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0